SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Dobre Rady' liderem kobiecych miesięczników poradnikowych

W sierpniu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "DobreRady" (Burda Media Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" wsierpniu br. wyniosła 532 958 egz. (wzrost o 12 proc.) - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta iŻycie" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości516 090 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub. r.), ana pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 488 028 egz.(spadek o 13 proc.).

sierpień
Wirtualnemedia.pl20092008
ZKDPSprzedażogółem
DobreRady532 958475 948
Kobieta i Życie516 090-
ŚwiatKobiety488 028559 618
Poradnik Domowy385 476482 746
Claudia281 595422 681
Olivia276 042415 899



Porównując dane z sierpnia br. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Olivia" (w górę o 16 proc.).
2009
Wirtualnemedia.plsierpieńlipiec
ZKDPSprzedażogółem
DobreRady532 958498 215
Kobieta i Życie516 090514 518
ŚwiatKobiety488 028427 937
Poradnik Domowy385 476374 552
Claudia281 595285 169
Olivia276 042236 804

Dołącz do dyskusji: 'Dobre Rady' liderem kobiecych miesięczników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl