'Dobre Rady' liderem kobiecych miesięczników poradnikowych
W sierpniu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "DobreRady" (Burda Media Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" wsierpniu br. wyniosła 532 958 egz. (wzrost o 12 proc.) - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta iŻycie" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości516 090 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub. r.), ana pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 488 028 egz.(spadek o 13 proc.).
sierpień | ||
Wirtualnemedia.pl | 2009 | 2008 |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
DobreRady | 532 958 | 475 948 |
Kobieta i Życie | 516 090 | - |
ŚwiatKobiety | 488 028 | 559 618 |
Poradnik Domowy | 385 476 | 482 746 |
Claudia | 281 595 | 422 681 |
Olivia | 276 042 | 415 899 |
Porównując dane z sierpnia br. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Olivia" (w górę o 16 proc.).
2009 | ||
Wirtualnemedia.pl | sierpień | lipiec |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
DobreRady | 532 958 | 498 215 |
Kobieta i Życie | 516 090 | 514 518 |
ŚwiatKobiety | 488 028 | 427 937 |
Poradnik Domowy | 385 476 | 374 552 |
Claudia | 281 595 | 285 169 |
Olivia | 276 042 | 236 804 |
Dołącz do dyskusji: 'Dobre Rady' liderem kobiecych miesięczników poradnikowych