„Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Claudia” z największym spadkiem
W lipcu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych utrzymały się „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, z kolei najwięcej straciła „Claudia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w lipcu 2014 roku wyniosła 325 709 egz. W porównaniu do lipca 2013 roku zwiększyła się ona o 6,80 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce należało do miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 304 854 egz., po wzroście o 3,70 proc.
Ostatnią pozycję na podium zajął „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który rok wcześniej był piąty. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 8,54 proc. do 259 884 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 12,73 proc., zanotowała „Claudia” (Burda International Polska), która spadła z miejsca czwartego na piąte. Sprzedaż ogółem tego tytułu w lipcu br. wyniosła 211 506 egz.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Dobre Rady | 470 000 | 325 709 | 325 709 | 540 000 | 349 467 | 349 467 |
Kobieta i Życie | 434 963 | 304 854 | 304 854 | 449 903 | 293 991 | 293 991 |
Poradnik Domowy | 374 614 | 259 884 | 259 884 | 388 940 | 239 436 | 239 436 |
Świat Kobiety | 437 744 | 258 886 | 258 886 | 471 938 | 286 157 | 286 157 |
Claudia | 356 480 | 211 506 | 211 506 | 405 317 | 242 440 | 242 350 |
Cała Ty | 285 310 | 133 429 | 133 429 | - | - | - |
Olivia | 224 973 | 131 259 | 131 259 | 254 875 | 147 614 | 147 614 |
W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 7,98 proc.) wśród miesięczników poradnikowych pochwalić się mogły „Dobre Rady”. Z kolei największy spadek odnotował tutaj „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - było to 9,32 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Dobre Rady | 470 000 | 325 709 | 325 709 | 470 000 | 301 651 | 301 651 |
Kobieta i Życie | 434 963 | 304 854 | 304 854 | 434 882 | 309 469 | 309 469 |
Poradnik Domowy | 374 614 | 259 884 | 259 884 | 390 000 | 276 517 | 275 417 |
Świat Kobiety | 437 744 | 258 886 | 258 886 | 429 864 | 285 491 | 285 491 |
Claudia | 356 480 | 211 506 | 211 506 | 365 500 | 210 466 | 210 466 |
Cała Ty | 285 310 | 133 429 | 133 429 | 308 260 | 129 117 | 129 117 |
Olivia | 224 973 | 131 259 | 131 259 | 224 986 | 129 847 | 129 847 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Claudia” z największym spadkiem