Dociekliwi.pl w kampanii McDonald’s (wideo)
W telewizji i internecie rusza wizerunkowa kampania reklamowa McDonald’s Polska. Akcję - której ważnym elementem jest strona dociekliwi.pl - przygotowały firmy DDB Warszawa, Tribal DDB i Macroscope OMD.
Bohaterami nowej kampanii McDonald’s Polska jest dwójka młodych przyjaciół, którzy z powodu swojej dociekliwości stawiają sobie za cel poznanie prawdy o produktach dostępnych w tej sieci. Na początek przekonują się, skąd pochodzi i jak jest przygotowywane mięso wołowe, główny składnik wielu kanapek serwowanych w restauracjach McDonald’s. W kolejnych odsłonach akcji zostaną pokazane dalsze efekty dociekań pary przyjaciół.
W ramach kampanii wszystkie reklamy i materiały prowadzą na stronę internetową dociekliwi.pl, na której dostępne są opisy i reportaże filmowe pokazujące dostawców McDonald’s i stosowane przez nich rozwiązania służące wysokiej jakości i bezpieczeństwu produktów. W serwisie znajdują się też wypowiedzi niezależnych ekspertów zajmujących się technologią żywności i żywieniem. Dodatkowo użytkownicy mogą zadawać na stronie pytania dotyczące restauracji McDonald’s oraz zapisać się na wizytę w określonym terminie na zapleczu wybranego lokalu, żeby na własne oczy zobaczyć panujące tam organizację i procedury.
Kampania obejmuje telewizję (największe stacje, m.in. TVN, Polsat, TVP), internet (m.in. o2.pl, Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl) oraz same restauracje McDonald’s (materiały POS). Kreację przygotowały agencje DDB Warszawa i Tribal DDB, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.
Dołącz do dyskusji: Dociekliwi.pl w kampanii McDonald’s (wideo)
a babcia mówiła, nie kłam bo sam się zaplączesz w te kłamstwa i utopisz
i to się właśnie dzieje.