Drapieżny Peugeot 607
Rozpoczęła się kampania reklamowa Peugeot 607
1 stycznia rozpoczęła się kampania reklamowa Peugeot 607. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Peugeot 607 jako najbardziej rasowego samochodu w swojej kategorii.
W prasie (Kalejdoscope, Businessman Magazine, BusinessWeek Polska, CXO, Forum, Polityka, Wprost) ukazują się całostronicowe ogłoszenia "Feline", na którym Peugeot 607 pokazany jest jako samochód o pięknej sylwetce i drapieżnym charakterze.
Reklama prezentuje Peugeot 607, który jadąc przez malowniczą górską okolicę zbliża się do znaku drogowego "Uwaga - dzikie zwierzęta". Na widok samochodu jeleń symbolizujący dzikie zwierzęta ucieka ze znaku przed "drapieżnym" Peugeot 607.
Reklama powstała w sieci Euro RSCG i została adaptowana na rynek polski przez agencję reklamową Euro RSCG New Europe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Brand & Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Drapieżny Peugeot 607