SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dunnhumby przejmuje Sociomantic Labs

Agencja Dunnhumby ogłosiła przejęcie firmy Sociomantic Labs, należącej do Tesco. Szczegółów transakcji nie ujawniono.

Sociomantic Labs zajmuje się technologią spersonalizowanej reklamy cyfrowej, w szczególności tzw. real-time bidding (RTB), social targeting czy retargeting. Spółka kładzie szczególny nacisk na budowanie zaangażowania kupujących w czasie rzeczywistym, dzięki pozyskiwaniu na bieżąco danych z CRM-ów firm współpracujących (ang. streaming CRM).

Agencja Dunnhumby analizuje zachowania konsumenckie w sposób tradycyjny oraz przez internet.

Dołącz do dyskusji: Dunnhumby przejmuje Sociomantic Labs

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl