Durex w nowej kampanii przełamuje tabu o lubrykantach
Firma Reckitt w najnowszej kampanii dedykowanej żelom intymnym Durex Naturals, chce walczyć ze stygmatyzującą oceną postrzegania osób używających lubrykantów.
Ideą kampanii Durex jest zachęcenie kobiet do zadbania o własny komfort i zwiększenie przyjemności jaką czerpią z seksu.
Według stereotypowych, obiegowych opinii lubrykanty stosuje się tylko w skrajnych przypadkach takich jak ciężka choroba czy menopauza. To błędne przekonanie powstrzymuje kobiety przed sięganiem po nie, a może dotyczyć każdej kobiety, ponieważ suchość pochwy to powszechne i naturalne zjawisko.
Zobacz: Zofia Zborowska współprowadzącą kanału Durexa „W łóżku. Rozmowy dopasowane"
Durex o nawilżeniu
- Wraz z Durexem przełamujemy tabu i obalamy mity dotyczące seksu, bo wysoka jakość życia seksualnego jest prawem każdego człowieka. Nie ma tu miejsca na wstyd, skrępowanie i stygmatyzację. Właśnie z tym ostatnim rozprawiamy się w najnowszej kampanii lubrykantów pod hasłem „To naturalne”. Zależy nam na tym, by kobiety nie były już ograniczane utartymi, mylnymi przekonaniami i mogły swobodnie sięgać po produkty wtedy, kiedy ich ciało daje im znak, że tego potrzebuje - podkreśla Inga Songin, marketing director Poland & EE, Reckitt.
Kampania, której hasło to #NawilżanieJestSeksi, obejmuje działania w internecie (landing page, działania w social mediach).
Dołącz do dyskusji: Durex w nowej kampanii przełamuje tabu o lubrykantach