SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duże spadki na rynku miesięczników dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w sierpniu 2009roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największyspadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twój Maluszek"(również Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" wsierpniu 2009 r. wyniosła 90 753 egz. i była o 109 proc. wyższa niżw analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "MamDziecko" (Wydawnictwo Bauer), który w lipcu sprzedał się wilości 74 924 egz. (spadek o 16 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora) zesprzedażą ogółem na poziomie 73 384 egz. (spadek o 11 proc.).

sierpień

20092008
ZKDPSprzedaż ogółem
Mamo, to ja90 75343 188
Mam Dziecko74 92488 775
Dziecko73 38482 848
Twoje dziecko45 65754 903
M jak mama40 34843 188
Rodzice35 00745 280
Twój maluszek12 88818 556


Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Mamo, to ja".

2009

sierpieńlipiec
ZKDPSprzedażogółem
Mamo, to ja90 75366 583
Mam Dziecko74 92458 120
Dziecko73 38465 984
Twoje dziecko45 65742 711
M jak mama40 34842 428
Rodzice35 00741 479
Twój maluszek12 88813 155

Dołącz do dyskusji: Duże spadki na rynku miesięczników dla rodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl