SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duże spadki wśród miesięczników poradnikowych

W listopadzie 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) w listopadzie 2009 r. wyniosła 488 170 egz. (wzrost o 8 proc.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo  "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 447 853 egz. (spadek o 6 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Poradnik Domowy" (Agora) ze sprzedażą ogółem na poziomie 388 372 egz. (spadek o 8 proc.). 

listopad
Wirtualnemedia.pl 2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 488 170 452 040
Kobieta i Życie 447 853 477 900
Poradnik Domowy 388 372 421 194
Świat Kobiety 343 221 437 645
Olivia 227 221 303 227
Claudia 218 369 303 793


Porównując dane z listopada 2009 r. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer).  

2009
Wirtualnemedia.pl listopad październik
ZKDP Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 488 170 483 792
Kobieta i Życie 447 853 451 028
Poradnik Domowy 388 372 384 267
Świat Kobiety 343 221 436 707
Olivia 227 221 244 326
Claudia 218 369 230 930


 

Dołącz do dyskusji: Duże spadki wśród miesięczników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl