Duży wzrost sprzedaży "Avanti" i "Urody"
W marcu br. liderem segmentu luksusowych miesięczników kobiecych pozostawał "Twój Styl".
"Twój Styl", jak większość miesięczników z tego segmentu, odnotował wzrost sprzedaży* w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - wynika z najnowszych danych ZKDP.
Sprzedaż* "Twojego Stylu" w marcu 2006 roku wyniosła 246 155 egz., czyli o 7 proc. więcej niż w marcu 2005 roku.
Drugie miejsce należy do miesięcznika shoppingowego "Avanti", którego sprzedaż wyniosła 166 573 egz. (wzrost o 18 proc.).
Na podium znalazł się także miesięcznik "Glamour" - sprzedaż mniejsza o 5 proc. niż w 2005 roku.
marzec | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Rozpow. płatne razem | |
Twój Styl | 246155 | 229642 |
Avanti | 166573 | 140640 |
Glamour | 155777 | 163702 |
Cosmopolitan | 120134 | 108793 |
Elle | 98567 | 85838 |
Pani | 74420 | 72114 |
Uroda | 71997 | 62788 |
Zwierciadło | 69747 | 75485 |
dane za luty 2006 i 2005
* - rozpowszechnianie płatne razem
Dołącz do dyskusji: Duży wzrost sprzedaży "Avanti" i "Urody"