Duży wzrost sprzedaży "Poradnika Domowego"
Prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe dla kobiet poprawiły w marcu 2006 roku wyniki sprzedaży - zmiana lidera.
W marcu 2006 roku liderem sprzedaży* wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet był ”Poradnik Domowy” (Agora) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Sprzedaż "Poradnika Domowego" wyniosła 461 794 - to o prawie 56 proc. więcej niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 452 944 egz. (jako miesięcznik od lipca ub.r., wcześniej dwutygodnik).
2006 | 2005 | |
ZKDP | Rozpow. płatne razem | |
Poradnik Domowy | 461794 | 295486 |
Świat Kobiety | 452944 | - |
Dobre Rady | 434711 | 465214 |
Claudia | 385387 | 361249 |
Olivia | 344064 | 222753 |
* - rozpowszechnianie płatne razem
Dołącz do dyskusji: Duży wzrost sprzedaży "Poradnika Domowego"