Dyrektorka sprzedaży digital rozstała się z Burdą
Dyrektorka sprzedaży digital (digital sales director) Agnieszka Kos-Podlaska 1 czerwca zakończyła współpracę z Burda Media Polska.
Agnieszka Kos-Podlaska o pożegnaniu z pracodawcą poinformowała na LinkedInie. „Analiza, weryfikacja, obserwacja no i intuicja, której na siłę nie próbuję zagłuszać doprowadziły mnie do otwartości na inne doświadczenia” - napisała. Podziękowała też wydawnictwu. „Za udostępnienie obszarów, w których mogłam się wykazać oraz za możliwości i narzędzia, z których korzystałam przez ten czas współpracy” - napisała.
Biuro prasowe Burdy nie komentuje zmiany. Na stronach wydawcy widnieje informacja, że sales director digital & consumer insights jest obecnie Monika Muszyńska.
Kos-Podlaska dołączyła do Burdy w grudniu 2018 roku. Do jej zadań należała realizacja projektów i budżetów digital wydawnictwa oraz nadzór nad działem sprzedaży digital. Raportowała do Michała Helmana, chief commercial oficer w Burdzie.
W przeszłości Agnieszka Kos-Podlaska pracowała w Edipresse Polska jako dyrektor ds. klientów strategicznych i new business, a wcześniej na stanowisku dyrektora biura reklamy digital lifestyle (odpowiadała za realizację budżetów w Wizaz.pl, Polki.pl, Gotujmy.pl, Party.pl i Viva.pl).
Na początku br. Burda Media Polska poinformowała, że zamyka wydania drukowane i serwisy internetowe magazynów „Elle Man” i marki „Focus” (m.in. „Focus Historia” i „Focus Coaching”).
Dołącz do dyskusji: Dyrektorka sprzedaży digital rozstała się z Burdą