Dzieci jako superbohaterowie w kampanii „Mamo, Tato, wolę wodę!”
Zaczęła się kolejna edycja kampanii społecznej „Mamo, Tato, wolę wodę!” organizowanej przez Żywiec Zdrój. Akcję, pod hasłem „Bo woda jest super”, przygotowały i realizują firmy KidsLab, VML Poland i MediaCom Warszawa.
Kampania „Mamo, Tato, wolę wodę!” ma na celu edukowanie dzieci w wieku przedszkolnym w zakresie znaczenia wody w codziennej diecie. Obecna, siódma odsłona akcji obejmuje przede wszystkim serwis wolewode.pl, w którym dostępne są wszystkie informacje na ten temat.
Na stronie mogą zgłaszać się przedszkola zainteresowane otrzymaniem bezpłatnych materiałów edukacyjnych (np. scenariuszy edukacyjnych z inspiracjami i pomysłami na zabawy dla najmłodszych na temat roli wody w życiu człowieka). 200 placówek, które zgłoszą się w pierwszej kolejności, otrzyma takie materiały za darmo. Ponadto będą mogły wziąć udział w czterech konkursach z nagrodami takimi jak m.in. tablice edukacyjne.
W reklamach wspierających akcję oprócz animowanego Zdrojka, znanego z poprzednich odsłon kampanii, występują dzieci wystylizowane na wodnych superbohaterów.
Kreacją kampanii (w tym przygotowaniem strony wolewode.pl) zajęła się agencja VML Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Realizacją działań edukacyjnych w przedszkolach zajmuje się Laboratorium Komunikacji KidsLab.
Akcja „Mamo, Tato, wolę wodę!” jest organizowana przez Żywiec Zdrój od 2009 roku. Partnerami inicjatywy są Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka.
Dołącz do dyskusji: Dzieci jako superbohaterowie w kampanii „Mamo, Tato, wolę wodę!”