„Ekran TV” traci, „Tele Świat” liderem sprzedaży wśród dwutygodników TV
W lipcu br. dwa spośród trzech dwutygodników z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Tele Świata” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu br. wyniosła 339 073 egz., czyli o 1,30 proc. więcej niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który miał wynik na poziomie 191 229 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 12,95 proc.
Trzecie miejsce w zestawieniu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 64 603 egz. Dwutygodnik ten jako jedyny w zestawieniu zanotował spadek sprzedaży wynoszący 4,42 proc.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 339073 | 334710 |
TV14 | 191229 | 169310 |
Ekran TV | 64603 | 67594 |
W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. już jednak wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tutaj „TV 14” - 14,28 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | lipiec | czerwiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 339073 | 356907 |
TV14 | 191229 | 223095 |
Ekran TV | 64603 | 67994 |
Dołącz do dyskusji: „Ekran TV” traci, „Tele Świat” liderem sprzedaży wśród dwutygodników TV
Chyba będę musiał zaopatrywać się w inne czasopismo, informujące o programach telewizyjnych...