EL2 na "15 urodziny Liberty"
Liberty Poland SA obchodzi swoje 15-lecie. Z tej okazji Agencja Marketingu Mobilnego EL2 przygotowała wielki SMS-owy konkurs
Przez 5 tygodni wszyscy użytkownicy sieci Plus GSM będą mogli wziąć udział w SMS-owej zabawie.
Od 15 lat spółka z koroną Statuy Wolności - symbolu odwagi, niezależności i swobody - w znaku firmowym prowadzi swą działalność na polskim rynku. Liberty Poland SA powstała w 1990 r. i od tego czasu skutecznie realizuje wyznaczoną politykę firmową wraz ze spółkami należącymi do Grupy Liberty: EL2, Linią 1, Infogisem oraz Teleko.
"Rocznica jest zawsze wyjątkowym wydarzeniem dla każdej firmy działającej na rynku. To czas podsumowań, analiz dotychczasowych dokonań, chwil trudnych i tych, które są okazją do dumy i radości" - mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. "Jednak ta rocznica jest dla nas szczególnie ważna. Dokonania Liberty na rynku polskim są bez wątpienia ogromne" - kontynuuje Andrzej Ziemiński.
W 15 rocznicę działalności Liberty na rynku polskim zorganizowano wiele atrakcji kierowanych do wszystkich, dzięki którym firma cieszy się zaufaniem i ogromną popularnością. Wśród atrakcji należy wspomnieć o promocyjnych cenach niektórych produktów, towarzyszących jubileuszowi spotkaniach oraz wielkim konkursie SMS-owym.
"Nasz Jubileusz to przede wszystkim święto naszych klientów a priorytetem jest nieustanne doskonalenie produktów i usług. To jest wyznacznik naszego sukcesu, który stał się naszym udziałem w ciągu 15 lat działalności na rynku polskim." - mówi Piotr Bąk, Dyrektor Marketingu Liberty Poland SA. "Chcemy dzielić się tym sukcesem z naszymi klientami. Dlatego też, postanowiliśmy zorganizować wspólnie z naszym partnerem - firmą EL2 konkurs, dzięki któremu nagrodzimy tych, którzy są związani z naszą marką przez wiele lat." - dodaje Piotr Bąk.
Wielki konkurs SMS-owy rozpoczął się 11 kwietnia i potrwa do 16 maja br. Został podzielony na 3 etapy: konkurs codzienny, weekendowy oraz Wielki Finał. W sumie odbędzie się aż 25 konkursów, w których do wygrania będzie wiele atrakcyjnych nagród, a wśród nich m.in.: skutery, aparaty fotograficzne, kamery cyfrowe, telewizory czy zestawy kina domowego. Nagrodą główną w SMS-owej zabawie jest Ford Focus. Oprócz nagród rzeczowych, dla najbardziej wytrwałego uczestnika konkursu, organizator przygotował nagrodę gotówkową w wysokości 5 000 PLN. Nagroda ta zostanie przyznana najbardziej aktywnej osobie biorącej udział w konkursie czyli dla tego gracza, który wysłał największą liczbę SMS-ów.
Aby wziąć udział w zabawie, należy wysłać SMS o treści Liberty na numer 7207. Po wysłaniu SMS-a inicjującego udział w grze uczestnik otrzymuje pytanie oraz trzy warianty rozwiązania, z których tylko jedno jest poprawne. Zadaniem gracza jest udzielenie poprawnej odpowiedzi. W konkursie codziennym - trwającym od poniedziałku do piątku - wygrywa ta osoba, która udzieliła poprawnej odpowiedzi w jak najkrótszym czasie. Natomiast w konkursach weekendowych i w Wielkim Finale wygrywa uczestnik, który zdobędzie największą liczbę punktów.
Inicjatorem i pomysłodawcą konkursu jest Liberty Poland S.A. a wykonawcą Agencja Marketingu Mobilnego EL2. To właśnie EL2 powierzono całość projektu: począwszy od opracowania mechaniki konkursu, obsługi całej komunikacji GSM za pomocą telefonów komórkowych, a skończywszy na dystrybucji nagród. Konkurs powstał we współpracy z Liberty Poland S.A., partnerem - Polkomtel S.A.- operatora sieci telefonii komórkowej Plus GSM.
Dołącz do dyskusji: EL2 na "15 urodziny Liberty"