Eliza Graff, Michał Murawski i Justyna Makowska w Mr Target
Do zespołu agencji marketingu efektywnościowego Mr Target (należącej do Grupy Sare) dołączyli Eliza Graff, Michał Murawski i Justyna Makowska. Graff objęła funkcję new business directora, Murawski - SEM managera, a Makowska - account manager.
Jako new business director Eliza Graff będzie odpowiedzialna w Mr Target za pozyskiwanie nowych klientów i rozwój zajmującego się tym działu.
Poprzednio przez dwa lata pracowała w Grupie Goldbach, gdzie zarządzała działem Direct Sales, współpracowała z mniejszymi agencjami rynku oraz prowadziła działania new business. Wcześniej była związana z w Grupą Onet.pl i Grupą Infor. Ogółem w branży reklamowej pracuje od 9 lat.
Michał Murawski jako SEM manager kieruje w Mr Target nowopowstałym działem SEM. Jest odpowiedzialny za wszystkie działania związane z SEM, współpracę w zakresie kampanii RTB oraz działania reklamowe w social media.
Do agencji Murawski przeszedł z Mastermind, gdzie zajmował stanowisko performance optimization managera. Wcześniej pracował m.in. jako senior SEM specialist w E-ffectica.pl i ZenithOptimedia Group. Zajmował się obsługą takich firm i marek jak m.in. Toyota Bank, Saxo Bank, Lexus, Toyota, Netia, J.W.Constuction, L’Oreal Paris, Garnier, Vichy, Uczelnia Łazarskiego, Electrolux i Bouygues Immobilier.
Z kolei Justyna Makowska dołączyła w Mr Target do zespołu client service kierowanego przez Katarzynę Olender. Jako account manager będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę klientów oraz realizację niestandardowych kampanii m.in. dla Grupy Starcom, Media Direction i klientów końcowych.
Poprzednio przez 2,5 roku pracowała w Grupie Goldbach, ostatnio jako senior account executive w sieci Goldbach Audience. Wcześniej była krótko związana z agncjami Hypermedia i Alert Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Eliza Graff, Michał Murawski i Justyna Makowska w Mr Target