Media Group przejmuje od Starcomu obsługę mediową Enei
Spółka Enea zakończyła trwający kilka miesięcy przetarg na obsługę mediową, wybierając do współpracy dom mediowy Media Group. Agencja pokonała w nim czterech konkurentów: MullenLowe MediaHub, Universal McCann, Value Media i broniący obsługi tego klienta Starcom.
W prowadzonym od sierpnia ub.r. przetargu na obsługę mediową rywalizowały: Media Group, MullneLowe MediaHub, Value Media, Universal McCann i Starcom. Ta ostatnia agencja zajmowała się poprzednio planowaniem i zakupem mediów do kampanii Enea
Firma w finale postępowania zdecydowała się na wybór Media Group, najwyżej oceniając złożoną przez ten dom mediowy ofertę. Cena zaproponowana przez Media Group wynosi ponad 4,4 mln zł brutto.
Agencja ta będzie pracować dla spółek Enea SA, Enea Operator i Enea Wytwarzanie. Do jej zadań należeć będzie m.in. realizacja kampanii reklamowych i działań PR w takich mediach jak telewizja, radio, prasa (w tym katalogi i wydawnictwa), internet, kino oraz outdoor. Zajmie się też opracowaniem strategii obecności marki w mediach, przygotowaniem media planów, zakupem mediów oraz działaniami product placement.
Enea wciąż prowadzi przetargi na wybór agencji reklamowej, eventowej i specjalizującej się w sponsoringu.
Dołącz do dyskusji: Media Group przejmuje od Starcomu obsługę mediową Enei