"Z natury dobra energia" hasłem reklamowym spółki Energia-Obrót
"Z natury dobra energia” – to hasło przewodnie najnowszej eko-kampanii Energi Obrotu, spółki z Grupy Orlen. Kampania jest skierowane do gospodarstw domowych i ma zachęcać do inwestycji w ekologiczne i energooszczędne rozwiązania: fotowoltaikę oraz wprowadzone niedawno do oferty pompy ciepła.
Ogólnopolska kampania Energi Obrotu ma wzmacniać jej wizerunek wśród klientów, jako dostawcy ekologicznych rozwiązań.
– Wachlarz eko-ofert Energi Obrotu to odpowiedź na aktualne trendy rynkowe i wymagania transformacji energetycznej. Ponadto nasze działania wpisują się w strategię Grupy ORLEN, w której priorytetem są przedsięwzięcia zmierzające do rozwoju i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, nisko- i zeroemisyjnych. Jako jeden z czołowych sprzedawców energii z odnawialnych źródeł, Energa Obrót aktywnie rozwija ten obszar – wyjaśnia Jarosław Wróbel, prezes zarządu Energi Obrotu.
Spoty radiowe emitowane są już od kwietnia w rozgłośniach ogólnopolskich i lokalnych. W czerwcu w całej Polsce widoczne będą billboardy sponsorskie. Działania reklamowe w Internecie potrwają do końca sierpnia..
Scenariusz spotu telewizyjnego stworzył Paweł Blutko, a za jego reżyserię odpowiada Marek A. Sobkiewicz-Hirsch. Produkcją reklamy telewizyjnej zajęło się studio filmowe Film Fiction.
Za koncepcję i kreację kampanii 360 odpowiada agencja komunikacji wizualnej CITY Creation, począwszy od spotu reklamowego 30’ dla radio i TV, przez BBS-y, aż po opracowanie spójnych dla całej kampanii KV wykorzystanych w reklamach publikowanych w Internecie. Media zakupił dom mediowy Sigma Bis
Dołącz do dyskusji: "Z natury dobra energia" hasłem reklamowym spółki Energia-Obrót