Eskadra walczy w The Globes Awards
Eskadra BTL kolejny raz w finale The Globes Awards
Eskadra BTL znalazła się po raz drugi w ścisłym finale światowego konkursu THE GLOBES AWARDS organizowanego przez Marketing Agencies Association Worldwide!! Jako jedyna polska agencja w historii Eskadra BTL w poprzedniej edycji pokonała międzynarodową konkurencję i zdobyła prestiżową statuetkę. Czy wygra i tym razem?
Do tegorocznej edycji The Globes Awards nadesłano 333 kampanie BTL z całego świata. W konkursie biorą udział jedynie kampanie nagrodzone w krajowych konkursach - tak więc statuetka "The Globes" jest nagrodą dla "najlepszych z najlepszych". W obradach jury konkursu uczestniczyło 55 jurorów - specjalistów w dziedzinie marketingu z całego świata. Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród odbędzie się podczas uroczystej Gali, 26 października 2004 w Aventura na Florydzie.
Kampanią nominowaną do światowej nagrody w kategorii "Best Small Budget Campaign" jest "MMS w porzo yes!" zrealizowana przez Eskadrę BTL dla PTK Centertel. Akcja ta, nagrodzona wcześniej "Złota Strzałą" skierowana była do pracowników salonów sprzedaży sieci Idea w całej Polsce. Miała na celu wzbudzenie zainteresowania oraz dostarczenie handlowcom argumentów pomagających sprzedawać nową usługę - MMS. Zastosowano tutaj tzw. mailing Q-ship - przesyłki adresowane do konkretnych sprzedawców udawały listy od prawdziwych klientów. Agencja stworzyła na potrzeby kampanii cztery bardzo charakterystyczne, fikcyjne osobowości reprezentujące podstawowe grupy klientów sieci Idea. Wysyłka miała dwa etapy - najpierw sprzedawcy dostawali od fikcyjnych postaci list wyrażający niezadowolenie z usługi SMS i prośbę o nową usługę. W drugiej przesyłce - tuż po wprowadzeniu usługi MMS do sieci Idea, ten sam klient dziękował i pisał, że zostały spełnione jego potrzeby.
Eskadra BTL jest jedyną polską agencją w historii nagrodzoną statuetką "The Globes" - w 2003 roku za projekt "Żywieckie Muzeum Humoru".
Dołącz do dyskusji: Eskadra walczy w The Globes Awards