Eskadra wspólnie z SAR
Trwają przygotowania do kolejnej edycji Konkursu Media Trendy
W tym roku konkurs organizują wspólnie Eskadra i Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Konferencja oraz finał - Gala Konkursu, zostały zaplanowane na 10-11 marca 2005 w Warszawie.
Z najbliższą edycja imprezy wiążą się istotne zmiany. Media Trendy 2005 organizowane są przez Eskadrę wspólnie z Klubem Mediowym Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. W skład Komitetu Organizacyjnego weszli przedstawiciele kilku największych domów mediowych w Polsce - członków SAR. Ogólna formuła konkursu nie zmienia się: o nagrody - statuetki walczyć będą najlepsze projekty realizowane przez media (ogólnopolskie, regionalne, specjalistyczne) oraz przez domy mediowe.
Klub Mediowy SAR zajmuje się stroną merytoryczną konkursu dla domów mediowych - pozycjonując Media Trendy jako konkurs, w którym oceniane będą najciekawsze i najbardziej nowatorskie działania mediowe oraz kreatywne sposoby wykorzystywania mediów w kampaniach. Współpraca pomiędzy SAR i Eskadrą wpłynie także na program konferencji, tradycyjnie towarzyszącej Gali Konkursu. "Planujemy zaproszenie autorów, oraz pokazanie najciekawszych, nagradzanych na światowych festiwalach kampanii mediowych' - powiedziała Iwona Dynowska odpowiedzialna z ramienia SAR za tegoroczną edycję konkursu.
Media Trendy to wydarzenie zaprojektowane z myślą o mass mediach, domach mediowych i reklamodawcach jednocześnie.
Dołącz do dyskusji: Eskadra wspólnie z SAR