Estimage Public Ralations dla mPunktu
1 kwietnia rozpoczęła się współpraca miedzy agencją Estimage Public Relations
1 kwietnia rozpoczęła się współpraca miedzy agencją Estimage Public Relations, a mPunktem - ogólnopolską siecią dystrybucyjną telefonów komórkowych.
Estimage Public Relations została wyłoniona spośród innych agencji na podstawie konkursu ofert. Umowa zawarta 1 kwietnia, dotyczy przede wszystkim relacji z mediami.
"Poszukiwaliśmy nie tylko reprezentantów, którzy zadbają o nasze interesy w relacjach z mediami, ale również doradców w dziedzinie komunikacji i kształtowania wizerunku naszej firmy. Zaproponowane przez agencję działania najpełniej spełniały nasze oczekiwania" - komentuje wybór Adam Smuk, Dyrektor Marketingu i Produktu spółki Modex (operatora sieci sklepów mPunkt).
W najbliższych miesiącach agencja zamierza skupić się przede wszystkim na komunikacji zewnętrznej. "Firma mPunkt ma już swoją renomę. Nie musimy budować jej świadomości od podstaw" - komentuje Magdalena Komorek, Project Manager Estimage PR. "Nasze działania PR mają wzmocnić wizerunek firmy, jako bliskiej ludziom, dostosowującej swoją ofertę do indywidualnych potrzeb klientów" - dodaje M. Komorek.
W następnych etapach współpracy planowane są kolejne działania PR, związane zarówno z wprowadzaniem na rynek nowych produktów i usług, jak i ogólnym przybliżaniem konsumentom zagadnień z dziedziny telefonii komórkowej.
Sieć mPunkt istnieje od 2001 r. Jej właścicielem jest spółka Modex, która jako autoryzowany dealer Plus GSM działa od 1996 r. Firma zarządza ponad 140 punktami sprzedaży na terenie całego kraju oraz współpracuje z największymi firmami branży telekomunikacyjnej w kraju, do których należą: Polkomtel, NOM 1044, Nokia, Siemens.
Estimage Public Relations powstała w grudniu 2000 r. Opracowuje i realizuje kompleksowe kampanie PR. Do dotychczasowych klientów agencji należą m.in.: Schulstad, Takt, K2 Internet, Center Corporation, Honda Poland.
Dołącz do dyskusji: Estimage Public Ralations dla mPunktu