Euro RSCG Dialog autorem najlepszej światowej kampanii
Kampania "Magazyn 607" przygotowana i przeprowadzona dla luksusowego modelu ...
Kampania "Magazyn 607" przygotowana i przeprowadzona dla luksusowego modelu Peugeot 607 przez agencję Euro RSCG Dialog zyskała najwyższe uznanie wśród międzynarodowego jury Euro RSCG Worldwide i zdobyła nagrodę za najlepszą kampanię marketing services 2002 roku wśród agencji obsługujących tegoż klienta na całym świecie. Warto zaznaczyć, że konkurencja była ogromna - zgłoszenia nadeszły z 90 krajów, a dodatkowo nominacje do tego trofeum otrzymał również drugi projekt Euro RSCG Dialog - tj. mailing poświęcony modelom Peugeot 206 SW i 307 kombi. Trzeci nominowany do nagrody projekt pochodził z Francji. O sukcesie polskiej kampanii zadecydowała zarówno wyjątkowa kreacja, jak i wyjątkowe wyniki kampanii. Wręczenie nagrody odbyło się w tym miesiącu na specjalnej gali w Rzymie.
Celem nagrodzonej kampanii marketing services było zaproszenie potencjalnych klientów na jazdy próbne nowym modelem Peugeot 607. W kampanii wykorzystano głównie przesyłkę direct mail i telemarketing. W pierwszym etapie sprawdzono poprawność baz danych, które stanowiły podstawę przyszłych kontaktów. Następnym krokiem były kontakty telefoniczne telemarketerów z klientami w celu sprawdzenia czy są oni zainteresowani modelem Peugeot 607 i czy w najbliższym czasie planują zakup samochodu. Kolejną fazą byłą wysyłka nagrodzonego "Magazynu 607". Ostatnim etapem był kontakt telefoniczny z zainteresowanymi osobami, by umówić jazdy próbne, na które dealer przyjeżdżał Peugeot 607 na miejsce wybrane przez klienta.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Dialog autorem najlepszej światowej kampanii