Euro RSCG dla marki Peugeot 607
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała nową multimedialną kampanię dla modelu Peugeot 607 w prasie telewizji, Internecie oraz na nośnikach outdoor
Celem kampanii jest wprowadzenie na rynek modelu Peugeot 607 po faceliftingu oraz zaprezentowanie nowego silnika HDi V6 biturbo. Pożądanym efektem ma być wzmocnienie pozycji tego modelu w swoim segmencie. Kampania telewizyjna (TVN, TVN Turbo, Discovery, Animal Planete) opiera się na adaptacji międzynarodowego filmu "Most" z informacją o nowym silniku HDi V6 biturbo.
Kampania w prasie ogólnopolskiej (Polityka, Wprost, Profit Forbes, Playboy, Sukces) wykorzystuje projekt przedstawiający dynamiczne zdjęcie modelu 607 z hasłem "Kto się boi mocy?". Dla dealerów został przygotowany komplet materiałów promocyjnych. Kampania potrwa do 15 maja. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG dla marki Peugeot 607