Euro RSCG Warsaw z kampanią 'Megabutelki' Kubusia
26 września ruszyła kampania telewizyjna soków Kubuś - 'Megabutelka' przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla firmy Maspex Wadowice.
Kampania informuje konsumentów o nowej Megabutelce soku, która pomieście dodatkowe 33% soku gratis i podkreśla zarazem wizerunek marki jako nowoczesnej, dynamicznej i bliskiej dzieciom. Zadaniem kampanii jest również zakomunikowanie konsumentom, iż w tym roku Kubuś obchodzi swoje 10. urodziny.
Spot reklamowy prezentuje Kubusia, który próbuje sfilmować swoją urodzinową butelkę soku. Niestety nie wychodzi mu to najlepiej, a wszystko dlatego, że nowa butelka jest tak duża, iż nie mieści się w kadrze.
15. sekundowy spot telewizyjny będzie emitowany w stacjach: TVP, TVN, TVN7, Polsat, TV4. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw z kampanią 'Megabutelki' Kubusia