SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ewaryst Fedorowicz dyrektorem generalnym 4Frame

Ewaryst Fedorowicz, były dyrektor generalny agencji Locomotiva,objął analogiczne stanowisko w agencji reklamowej 4Frame, któraspecjalizuje się w shopper marketingu.

- Zaproszenie Ewarysta do współpracy jest kolejnym,konsekwentnym krokiem budowania agencji, m.in. w obszarach ATL/fullservice. Obecnie realizujemy dalszy wzrost tj.: powiększamy zespołyobsługi klienta jak i zespoły kreatywne, rozszerzamy nasząekspertyzę jak i staramy się intensywnie pozyskiwać nowe budżetydla agencji - mówi Marcin Bełza, założyciel i prezes firmy.

4frame

4 Frame powstała w październiku 2007 roku, a obecnie zatrudnia25 osób. Agencja po przetargu na rok 2008/2009 obsługuje projektyshopper marketingowe koncernu Procter & Gamble, pracuje dlamarek Pampers i Head & Shoulders. Stałym klientem firmy jesttakże sieć Real (obsługa full-service, po zwycięskim przetargu wlutym 2008). W obszarze shopper marketingu 4Frame na stałeobsługuje również Danone, a na zasadach projektowych pracuje dlaTelePizza i Nutricia (Bobovita).

Ewaryst Fedorowicz od 2005 roku pracował jako dyrektor generalnyw agencji reklamowej Locomotiva. Stanowisko to objął w momenciezmian właścicielskich i przekształceń formalno prawnych firmy.Wcześniej związany był m.in. z JWT (jako zastępca dyrektorageneralnego), agencją Grey Warszawa i Pepsico Poland. W 2005 rokuzałożył firmę doradztwa strategicznego Strategion, którą prowadzido dziś.

Dołącz do dyskusji: Ewaryst Fedorowicz dyrektorem generalnym 4Frame

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl