Expansja Advertising zajmie się obsługą kreatywną POT
Agencja Expansja Advertising wygrała przetarg na obsługę kreatywną Polskiej Organizacji Turystycznej i jej zagranicznych ośrodków - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim Aplan Media, AltherMedia i agencję reklamową DSK.
W przetargu na obsługę kreatywną POT oferty złożyły 4 agencje: agencja reklamowa DSK (z ceną 438,6 tys. zł), Aplan Media (z ceną 322,6 tys.zł), AltherMedia (z ceną 299,6 tys. zł) i Expansja Advertising (z ceną 313,4 tys. zł).
POT do współpracy wybrał Expansja Advertising. Agencja będzie pracować dla Organizacji przez 10 miesięcy.
Obsługa kreatywna obejmować będzie przygotowanie materiałów promocyjnych, w tym obsługę graficzną (wykonanie: animacji oraz filmów przygotowanych na bazie kontentu i gotowych materiałów przekazanych przez POT, projektów plakatów, projektów plansz wystawowych, broszur itp.).
Agencja zajmie się też opracowaniem reklam prasowych, projektów www landing page do kampanii, krótkich reklam animowanych/karuzel/pokazów slajdów na potrzeby mediów społecznościowych, mailingów HTML, projektów logotypów do kampanii/akcji specjalnych itp.
Dołącz do dyskusji: Expansja Advertising zajmie się obsługą kreatywną POT