Fabrice Otaño chief intelligence officerem w Carat
Fabrice Otaño objął nowo utworzone stanowisko global chief intelligence officera w sieci domów mediowych Carat (Dentsu Aegis Network). Ostatnio pracował w AccorHotels jako senior vice president i chief data officer.
Fabrice Otaño na stanowisku tym będzie zarządzać platformą M1 oraz zespołem ponad 4,5 tys. specjalistów ds. danych, technologii i analiz.
Otaño będzie raportować do Christine Removille, globalnej szefowej Carat.
- Sztuczna inteligencja i automatyzacja w połączeniu z ludzką kreatywnością i głębszym zrozumieniem ludzi, przekształcają nasz zawód. Zmierzamy do następnego pokolenia w reklamie. Fabrice jest doskonałym dodatkiem do naszego globalnego zespołu kierowniczego Carat i będzie współpracować z talentami z całej sieci Dentsu Aegis, aby rozwijać usługi, które przekształcają dane konsumenckie i marketingowe w spostrzeżenia, które napędzają wyniki biznesowe - powiedziała Removille.
Dołącz do dyskusji: Fabrice Otaño chief intelligence officerem w Carat