SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook i Międzynarodowy Komitet Paraolimpijski wspierają globalną kampanię na rzecz osób z niepełnosprawnościami #WeThe15

Facebook we współpracy z Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim stworzył serię filmów pokazujących pozytywy wpływ sportu na życie osób z niepełnosprawnością. W ten sposób wspierają ruch na rzecz praw człowieka #WeThe15.

Facebook nawiązał współpracę z Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim (IPC), aby wesprzeć #WeThe15, globalny ruch na rzecz praw człowieka, reprezentujący 1,2 miliarda osób z niepełnosprawnością, które stanowią 15 proc. światowej populacji.

Czteroczęściowa seria filmów prezentuje życie lokalnych społeczności z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Nowej Zelandii i Brazylii oraz pokazuje, w jaki sposób Facebook umożliwił ich członkom nawiązywanie kontaktów i rozwijanie pasji, dając w ten sposób realny wpływ na otaczającą ich rzeczywistość.

W jednym z odcinków pojawią się The Derby Wheelblazers, brytyjski zespół koszykówki na wózkach. Drużyna odgrywa ważną rolę w lokalnej społeczności i zaprasza do swojego środowiska ludzi o różnych umiejętnościach, w tym zawodników bez niepełnosprawności.

Kolejnymi grupami pojawiającymi się w odcinkach serii są: Associação Bola pra Frente Esportes Adaptados, drużyna piłkarska w Sao Paulo dla zawodników z niepełnosprawnościami, zrzeszająca osoby po amputacjach; Te Arawa Swimming Club, inkluzywny klub w Rotorurze, prowadzony przez lokalną społeczność, która wierzy, że pływanie powinno być dostępne dla wszystkich; oraz Surf for All z Nowego Jorku, organizacja non-profit, której celem jest zachęcenie ludzi ze wszystkich środowisk do czerpania radości z surfowania.

Seria filmów została wyprodukowana przez Facebooka we współpracy z IPC w ramach wsparcia kampanii #WeThe15.

"Zmiana zaczyna się od sportu"
 
"Wierzymy, że zmiana zaczyna się od sportu. IPC chce powstrzymać dyskryminację osób z niepełnosprawnościami na świecie i sprawić, aby były aktywnymi, widocznymi i zaangażowanymi członkami globalnego społeczeństwa. W trakcie kampanii #WeThe15 mamy nadzieję zaprezentować siłę z jaką sport może zmieniać postawy, poprawiać dostępność i zwiększać możliwości osób z niepełnosprawnościami z całego świata. Seria filmów stworzona we współpracy z Facebookiem pokazuje, jaką rolę technologia i sport mogą odegrać w pomaganiu ludziom i zbliżaniu ich do siebie" - mówi cytowany w komunikacie Craig Spence, dyrektor ds. marki i komunikacji w IPC.

"Jako globalna społeczność musimy zjednoczyć się, by wspierać marginalizowane społeczności, takie jak osoby z niepełnosprawnościami, które stanowią aż 15 procent światowej populacji. Dlatego też wspieramy akcję #WeThe15 poprzez tę serię filmów. Seria pokazuje rolę jaką Facebook odgrywa w rozwoju społeczności, a także wpływ, jaki mogą one wywierać w realnym świecie" – dodaje Peter Hutton, dyrektor ds. partnerstw sportowych Facebooka.

Z Facebooka regularnie korzysta na świecie ponad 2,8 mld użytkowników. W drugim kwartale br. Facebook osiągnął wzrost przychodów o 56 proc., do 29,08 mld dolarów i zysku netto z 5,18 do 10,39 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: Facebook i Międzynarodowy Komitet Paraolimpijski wspierają globalną kampanię na rzecz osób z niepełnosprawnościami #WeThe15

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Seba
Zbierają lajki?
odpowiedź