Facebook wzbogaca Places o Deals (wideo)
Potwierdziły się ostatnie doniesienia o przygotowywanym przez Facebook systemie nagradzania aktywnych użytkowników usługi Places. Portal społecznościowy oficjalnie wprowadza usługę o nazwie Deals.
W ramach usługi użytkownik otrzyma na ekranie swojego telefonu komórkowego informacje o promocjach oferowanych przez znajdujące się w jego pobliżu lokale. Będą ona oznaczone na liście żółtą ikoną, a po ich wybraniu i kliknięciu przycisku 'Check In' użytkownik otrzyma prawo do skorzystania z oferty. Do jego realizacji wystarczy pokazać telefon obsłudze danego sklepu czy restauracji.
Użytkownikom oferowane będą różnego rodzaju promocje, m.in. indywidualne dla jednej osoby, grupowe dla kilku znajomych z Facebooka, czy też lojalnościowe za częste korzystanie z usług danego lokalu.
Jak na razie usługa Deals, podobnie jak Places, będzie dostępna tylko w USA poprzez aplikację na iPhone'a lub po zalogowaniu się do serwisu touch.facebook.com z poziomu innego smartfona. Wśród pierwszych firm, które będą oferować użytkownikom Facebooka promocje w ramach Deals, są m.in. Gap, H&M, JCPenney, McDonald's i Starbucks.
Facebook zapowiada, że dostępność Places i Deals zostanie rozszerzona na inne kraje w najbliższych miesiącach.
Dołącz do dyskusji: Facebook wzbogaca Places o Deals (wideo)