Wafelki Familijne reklamowane hasłem "Mus je schrupać!" w telewizji
Pod hasłem "Mus je schrupać!" wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne (Colian).
Kampania ma charakter wizerunkowy. Obejmuje głównie emisjeę 15- i 30-sto sekundowych spotów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne). Spoty będą pokazywane do połowy marca.
Familijne z aktywacją w Radiu Zet
Równolegle realizowana będzie kampania w kanałach digitalowych: na Facebooku, Instagramie i YouTube. Dodatkowo zaplanowano współpracę sponsorską z Radiem ZET w ramach akcji „Start do nart”.
W każdej z sześciu zimowych miejscowości, w których odbędą się narciarskie eventy, marka zapewnia pakiet atrakcji: konkursy z nagrodami, przekąski w postaci Wafli Familijnych oraz strefy familijnej zabawy i relaksu dla rodzin z dziećmi. Komunikację uzupełnia radiowa kampania sponsorska.
Pakiet zimowych aktywności dopełnia komunikacja kontekstowa w mediach społecznościowych, współpraca z influencerami, kampania w prasie branżowej oraz limitowana edycja Wafli Familijnych 450 g w Dużej Paczce Lepiej, dostępna w punktach sprzedaży od stycznia.
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, zakupem i planowaniem mediów zajął się Initiative. Działania public relations marki prowadzi Kolterman Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Wafelki Familijne reklamowane hasłem "Mus je schrupać!" w telewizji