Festiwal Reklamy Złote Orly 2004
Festiwal Reklamy Złote Orły zakończył kompletowanie składu jury
Funkcję przewodniczącego objął Marcin Mroszczak. Jury tegorocznego Festiwalu będzie się składać z przedstawicieli branży reklamowej - dyrektorów kreatywnych, dyrektorów artystycznych, copywriterów oraz autorytetów z dziedziny mediów i postaci związanych z szeroko pojęta kulturą, edukacją i sztuką. Fakt, że Festiwal Złote Orły istnieje już siedem lat, nakłada na niego dodatkową odpowiedzialność. Stąd zmiany w wizerunku jak również w sposobie dobierania jurorów.
Jeden z nich - Andrzej Jakimowski dosadnie spuentował cel jaki przyświeca całemu przedsięwzięciu: Chciałbym mieć taką władzę, żeby na skinienie mojego palca szpetne, głupie i banalne reklamy na mieście, czy w telewizorze znikały z oczu, i żeby na ich miejscu pojawiały się reklamy wyrafinowane estetycznie, błyskotliwe i oryginalne. Jest bardzo wąskie grono ludzi, którzy dostają tę władzę na krótką chwilę raz w roku. To są jurorzy Festiwalu Złote Orły. I ja się do tego grona chętnie wmieszam.
Jury będzie obradować w trzech składach.
Reklama:
Marcin Mroszczak - przewodniczący - dyrektor kreatywny DDB Warszawa
Artur Burchacki - szef redakcji oprawy i promocji 1 Programu TVP
Wojciech Dagiel - dyrektor kreatywny McCann-Erickson
Katarzyna Dragovic - dyrektor kreatywny Euro RSCG Warszawa
Artur Dynowski - Senior Art Director G7
Cezary Filew - copywriter PZL
Mirosław Gawlik - dyrektor kreatywny TUBA Ud/sN
Andrzej Jakimowski - reżyser
Jacek Jurek - dyrektor kreatywny Just
Grzegorz Kiszluk - redaktor naczelny Brief
Karol Kowalski - prezes Fundacji Komunikacji Społecznej
Paweł Lisicki - zastępca redaktora naczelnego Rzeczpospolitej
Paweł Netczuk - dyrektor zarządzający Media Ran
Paweł Niziński - dyrektor kreatywny Young & Rubicam
Michał Nowosielski - dyrektor kreatywny Publicis
Jan Pospieszalski - kompozytor, muzyk, publicysta
Piotr Rypson - krytyk sztuki, wiceprezes Mindworx Polska
Bogna Świątkowska - prezes Fundacji BĘC ZMIANA
Design:
Paweł Biardzki - grafik, freelancer
Joanna Burbridge -dyrektor kreatywny Dragon Rouge Haas
Wojciech Mierowski - dyrektor artystyczny Brand Nature Acces
Jacek Mrowczyk, - redaktor działu pisma 2+3D
Józef A. Mrozek - historyk sztuki, wykładowca ASP w Warszawie
Ksawery Piwocki - profesor, dziekan wydziału Wzornictwa Przemysłowego ASP w Warszawie
Interactive:
Michał Lach -wiceprezes K2 Internet
Grzegorz Mogilewski -prezes Max Weber
Jacek Ojak, -prezes zarządu Engine
Bartek Wyszyński -dyrektor kreatywny Artegence
Członkowie jury tworzą jednocześnie Radę Programową Festiwalu. Jej pierwsze spotkanie odbędzie się przed rozpoczęciem obrad konkursu.
Dołącz do dyskusji: Festiwal Reklamy Złote Orly 2004