“Flesz” na razie bez wydania na iPada
Wprowadzony na rynek w październiku ub.r. dwutygodnik people “Flesz” (Edipresse Polska) na razie nie pojawi się w wersji na iPada. Jesienią zapowiadano, że takie wydanie udostępnione zostanie z początkiem tego roku.
- Wstrzymaliśmy ten projekt. Zastanawiamy się nad jego biznesowym uzasadnieniem - mówi nam Magdalena Modrzewska, dyrektor wydawnicza “Flesza”. Powód tej decyzji to ciągle zbyt mała popularność tabletów w naszym kraju.
Modrzewska nie informuje, kiedy wydawca może powrócić do projektu. Wydań na iPada, ani nawet klasycznych e-wydań internetowych nie ma na razie żaden tytuł Edipresse Polska.
“Flesz” to magazyn o gwiazdach i ich stylu. W wersji papierowej wydawany jest od 9 października ub.r. W pierwszym miesiącu ukazywania się osiągnął on sprzedaż ogółem na poziomie 507 330 egz. (dane ZKDP, dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: “Flesz” na razie bez wydania na iPada