Fluid zmienił layout
Magazyn, ukazujący się od 2000 roku, pojawił się w kwieniowym 61 wydaniu w całkiem nowej szacie graficznej. Inne jest też logo pisma.
Prace nad odświeżeniem formuły graficznej magazynu trwały od początku roku. Autorem nowego layoutu jest Piotr Bujnowski.
„Mamy na wiosnę nowe ubranie - jest czyste, lekkie i przejrzyste. Przyjemnie będzie się w nim pokazać“ - mówi Robert Kowalik, redaktor naczelny pisma. „Tematycznie wciąż chcemy wskazywać na sprawy, które przede wszystkim nam wydają się ciekawe. Nie oglądamy się na wszechobecną celebrację. Osobom ciekawym świata sztuki, filmu, muzyki, mody i designu mamy ambicję pokazania tego co, naszym zdaniem, warte jest ich zastanowienia“.
Pismo, którego wydawcą i współtwórcą jest Marzena Biernacka, polepsza jakość działów bliższych życiu codziennemu czytalnika.
Więcej jest mody tej z wyższej półki, ale też tej wymiernej dla kieszeni i i stylu wspólczesnego młodego Polaka.
Miesięczny nakład "Fluidu" wynosi według danych wydawcy 50 tys. egzemplarzy, z czego średnio sprzedaje się około 37 tys.
Dołącz do dyskusji: Fluid zmienił layout