“Focus” ogłasza plebiscyt “Soczewki Focusa 2011”
W grudniowym wydaniu miesięcznika “Focus” (G+J Polska), które ukazało się w czwartek 24 listopada br., ogłoszona została kolejna edycja plebiscytu “Soczewki Focusa”. Numer wsparty został kampanią reklamową.
W nowej formule plebiscytu nominacje „Focusa” zostały przyznane w czterech kategoriach: Nadzieja, Inicjatywa, Przełom i Książki. Głosować można za pomocą sms-ów, a wyniki zostaną opublikowane na łamach marcowego wydania miesięcznika.
>>> “Świat Wiedzy” nowym liderem, “Focus” spadł na drugie miejsce
Grudniowemu numerowi „Focusa”, który ukazał się w normalnej cenie 7,99 zł, towarzyszy wsparcie promocyjne w prasie („Forbes”, „Auto Świat”, „Logo”, tytuły G+J), internecie (wp.pl, focus.pl, kobieta.pl), telewizję (Discovery Channel, program “Galileo” w TV 4) i punkty sprzedaży (HDS).
Dołącz do dyskusji: “Focus” ogłasza plebiscyt “Soczewki Focusa 2011”