Fortuna w telewizji promuje nowe opakowania
15 marca w największych stacjach telewizyjnych wystartowała nowa kampania reklamowa FORTUNY
15 marca w największych stacjach telewizyjnych wystartowała nowa kampania reklamowa FORTUNY, komunikująca wprowadzenie na rynek opakowań z nowym typem zamknięcia - praktyczną zakrętką, która poprawia funkcjonalność opakowania.
Kampanię budują dwa 20-sekundowe spoty promujące KAROTKę i soki owocowe FORTUNA - w opakowaniach kartonowych z innowacyjną zakrętką, która zapewnia konsumentowi bezpieczeństwo i wygodę użytkowania. Oddaje ją hasło: "Odkręcasz, zakręcasz, pijesz, kiedy chcesz".
Obydwa spoty zrealizowała agencja AD Fabrika FCB. Emitowane są w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TV7 i TV4.
FORTUNA to innowacyjna i jedna z wiodących marek w segmencie SNNN. Jest obecna na rynku soków owocowych od ponad 10 lat. Zna ją ponad 95% konsumentów soków. Badania konsumenckie potwierdzają wysoką ocenę walorów smakowych i jakości FORTUNY oraz zaufanie, jakim obdarzają ją klienci.
FORTUNA to wiodąca marka firmy AGROS NOVA Sp. z.o.o. Obecnie oferuje osiem linii produktów: soki owocowe w kartonie 1l; soki owocowe w kartonie 200ml; soki warzywne w kartonie 1l; soki warzywne w butelkach 330ml; Karotka w kartonie 1l; Karotka w kartonie 200ml; Frutimil w kartonie 1l; Frutimil w kartonie 250ml.
Obok FORTUNY w portfolio firmy AGROS NOVA znajdują się też marki: GARDEN, ŁOWICZ, PYSIO, TARCZYN i KRAKUS.
Dołącz do dyskusji: Fortuna w telewizji promuje nowe opakowania