Frosta z nową odsłoną akcji "Mówimy jak jest"
Od października ruszy kolejna edycja kampanii Frosty, producenta żywności mrożonej. Działania pod hasłem "Mówimy jak jest" przygotuje agencja Smolar.
Akcja „Mówimy jak jest” to deklaracja marki o braku tajemnic przed konsumentami, dlatego na stronie frosta.pl dostępne są dokładne składy każdego z produktów, a na frostafoodtracker.pl można szybko sprawdzić, skąd pochodzi każdy składnik występujący w daniach FRoSTY.
W telewizji zobaczymy Złote Paluszki Rybne, Mexican Chicken, czyli kurczaka z ryżem po meksykańsku i Rybę z pieca po włosku. W kampanii online, oprócz trzech powyższych produktów, promowane będą również Vegetable Curry – wegańskie curry z batatami, Warzywa na patelnię toskańskie oraz Noodles and chicken, czyli kluseczki z kurczakiem i warzywami.
Kampania obecna będzie także na outdoorze, w digitalu i social mediach.
Akcja potrwa do połowy grudnia.
Za key visual kampanii odpowiada Agencja Promocyjno – Reklamowa Smolar, zaś za zakup mediów – ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Frosta z nową odsłoną akcji "Mówimy jak jest"