„Gang Bystrzaków” kolejną promocją Biedronki z maskotkami. Zarejestrowano markę i adres internetowy
Spółka Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka zarejestrowała 25 lipca br. w Urzędzie Patentowym znak towarowy Gang Bystrzaków. Czy to oznacza, że szykuje kolejna akcję lojalnościową, w której będzie premiować zakupy maskotkami? - Aktualnie finalizowane są założenia nowej akcji - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu odpowiedzialny za akcję lojalnościową.
25 lipca br. spółka Jeronimo Martins Polska zgłosiła w Urzędzie Patentowym znak towarowy Gang Bystrzaków. Urząd ujawnił go 29 lipca br.
Pod znakiem tym zgłoszono takie kategorie, gry, zabawki, akcesoria do zabawy i maskotki oraz muzyka, filmy, publikacje elektroniczne, pobieralne gry komputerowe, książki, artykuły i wyposażenie edukacyjne. Znak towarowy obejmuje również drukowane foldery informacyjne; plakaty, bony, broszury, karty upominkowe, publikacje reklamowe, torby i torebki itp.
Znak towarowy Gang Bystrzaków może zgodnie ze zgłoszeniem obejmować również usługi reklamowe, marketingowe i promocyjne, usługi programów lojalnościowych, motywacyjnych i promocyjnych oraz organizowanie konsumenckich programów lojalnościowych i zarządzanie nimi, usługi programów lojalnościowych dla celów handlowych promocyjnych i/lub reklamowych, organizacja konkursów w celach reklamowych itd.
Spółka tydzień wcześniej zarejestrowała też domenę internetową gangbystrzakow.pl.
Biedronka: finalizujemy szczegóły akcji
Informacjom o planowanej akcji lojalnościowej nie zaprzeczył w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka odpowiedzialny za akcję lojalnościową.
- Akcje lojalnościowe są ważnym punktem oferty Biedronki dla swoich klientów, czego najlepszym dowodem jest fakt, że w ramach dotychczas organizowanych kampanii rozdaliśmy w sumie aż ponad 40 milionów maskotek i ponad 6 milionów książek. Co do zasady nasze akcje mają charakter edukacyjny, a ich grupą docelową są najmłodsi. Aktualnie finalizowane są założenia nowej akcji, o której szczegółach będziemy mogli poinformować w późniejszym terminie - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Przypomnijmy, że w poprzednich latach akcje Biedronki z Gangiem polegały na tym, że za jednorazowe zakupy powyżej wskazanej kwoty przyznawano określoną liczbę punktów i naklejek. Po zebraniu ich wyznaczonej liczby można było kupić maskotki z Gangu w promocyjnej cenie albo otrzymać je bezpłatnie.
W poprzednich latach Biedronka ruszała ze swoim programem lojalnościowym w ostatnim tygodniu sierpnia. W ub.r. była to akcja pod nazwą Gang Swojaków - akcja ruszyła 26 sierpnia. W 2021 roku w Gangu Swojaków było dwanaście maskotek. Sześć z nich miało magiczne zdolności i swojskie imiona. To: Bocian Bolek, Żółw Zenek, Sikorka Sonia, Raczek Romek, Meduza Milena i Wiewiórka Wiola.
W Biedronce były już „Gang Świeżaków”, „Gang Słodziaków” i „Gang Fajniaków”
Z kolei w 2016 i 2017 roku zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w odsłonie akcji w 2017 roku klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. - 4,6 mln.
W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świażaków.
W odpowiedzi jesienią 2018 roku Lidl Polska w ramach akcji „Lidlaczki z Ryneczku” wprowadził do sprzedaży maskotki warzyw i owoców.
Jesienią 2018 i 2019 roku sieć prowadziła akcję Gang Słodziaków. W 2019 roku w ramach kampanii przyznano klientom ponad 7 mln maskotek. Z kolei jesienią ub.r. zorganizowano „Gang Fajniaków”, w którym do zdobycia były maskotki symbolizujące obiekty przyrodnicze kojarzące się z ekologią. W ramach akcji klienci Biedronki zdobyli ponad 8 mln pluszaków.
W 2021 roku akcja też cieszyła się dużą popularnością - po niespełna 3 tygodniach jej trwania detalista rozdał ok. 1 miliona maskotek.
Dołącz do dyskusji: „Gang Bystrzaków” kolejną promocją Biedronki z maskotkami. Zarejestrowano markę i adres internetowy
z bachorami trzeba umieć rozmawiać, siostrzenica ma jedną szafkę na zabawki,
za coś nowego musi oddać coś z niej,
dawno nic nowego nie chciała.
Dziecku trzeba pokazać niematerialne wartości z życia