Gaspol wybrał agencję Madogz do obsługi w digitalu
Agencja Madogz wygrała przetarg na obsługę firmy Gaspol w kanale digital. Przedmiotem konkursu ofert było opracowanie koncepcji strategii komunikacji firmy w social media z uwzględnieniem działań niestandardowych.
W ramach współpracy agencja Madogz będzie odpowiadała za kompleksową obsługę Gaspolu w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn), kreację i produkcję materiałów reklamowych oraz działania z zakresu content marketingu.
Celem komunikacji jest zwiększenie świadomości klientów indywidualnych i biznesowych na temat szerokiego wachlarza możliwości wykorzystania gazu płynnego jako efektywnego i przyjaznego środowisku źródła energii.
Agencja będzie również wspierać Gaspol w optymalizacji procesów sprzedaży produktów firmy w kanale online.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Gaspol wybrał agencję Madogz do obsługi w digitalu