Zmiany w dziale sprzedaży „Gazety Wyborczej”
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza” (Agora). Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.
„Warszawa jest naszym największym rynkiem reklamowym – to głównie tutaj odbywa się współpraca z kluczowymi klientami w obsłudze bezpośredniej i agencyjnej. Dlatego priorytetowe jest dla nas wzmocnienie zarządzania na tym rynku w obu kanałach sprzedaży” – mówi cytowany w komunikacie Marek Wilk, dyrektor sprzedaży w „Gazecie Wyborczej” i Wyborcza.pl.
„Stawiamy na osoby, które doskonale znają naszą firmę, mają doświadczenie i bardzo dobrą znajomość rynku reklamowego. Jestem pewien, że zarówno Wioletta, jak i Mateusz świetnie poradzą sobie w nowych rolach” - dodaje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Mateusz Gros od kwietnia br. pełni funkcję kierownika ds. sprzedaży agencyjnej. Pracę w „Gazecie Wyborczej” i Wyborcza.pl rozpoczął 10 lat temu od obsługi operacyjnej kampanii ATL i BTL dla partnerów biznesowych.
Wioletta Napurka od kwietnia br. jest dyrektorką sprzedaży „Wyborczej” w regionie Warszawa. W „Gazecie Wyborczej” i Wyborcza.pl pracuje od 2014 roku, a karierę w Agorze zaczynała w dzienniku „Metro”, pracując z klientami bezpośrednimi, agencyjnymi oraz domami mediowymi. Przed objęciem nowego stanowiska była szefową obszaru sprzedaży i rozwoju produktu w Warszawie.
Dział sprzedaży spółki Wyborcza to zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach dostępnych za paywallem: Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl oraz Wyborcza.biz, a także w „Gazecie Wyborczej” i „Wysokich Obcasach”, w magazynach „Wysokie Obcasy Extra” i „Książki. Magazyn do czytania” oraz w aplikacji „Wyborczej”.
W portfolio marki znajdują się także wydarzenia kulturalne, m.in. Olsztyn Green Festival i Co Jest Grane Festival.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale sprzedaży „Gazety Wyborczej”