'Gilotyna' ścięła widownię Dwójki o prawie milion widzów
Teleturniej "Gilotyna" po czterech odcinkach ma średnio 1,38 mln widzów, czyli o ponad 900 tys. osób mniej niż Dwójka przyciągała w tym samym paśmie emisji rok temu. "Gilotyna" przegrywa także z propozycjami emitowanymi przez głównych konkurentów TVP 2.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średni udział Dwójki w czasie emisji programu (poniedziałki, wtorki, 19.05) wyniósł dotychczas zaledwie 9,91 proc. w grupie 4+ i 9,71 proc. w komercyjnej 16-49. Rok temu w tym czasie Dwójka nadawała "Koło fortuny", przyciągając tym samym 2,3 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 17,09 proc. i 12,48 proc.
Obecnie Dwójka w czasie nadawania "Gilotyny" zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym za TVN-em nadającym wtedy "Fakty" i osiągającym 32,55 proc. udziału, a także za "Polsatem" ("Wydarzenia", "Sport", "Pogoda"; 20,55 proc.) oraz TVP 1 (gł. "Wieczorynka"; 15,28 proc.).
Dane telemetryczne pokazują, iż teleturniej oglądają najchętniej kobiety, osoby powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi oraz widzowie z wykształceniem podstawowym.
Oglądalność "Gilotyny" odcinek po
odcinku
Widownia konkurencji w czasie emisji
programu
Profil widza teleturnieju
Dołącz do dyskusji: 'Gilotyna' ścięła widownię Dwójki o prawie milion widzów