Globalny PR poznańskiej firmy
Firma Q-Workshop zajmuje się produkcją oraz sprzedażą przez internet kostek do gier RPG.
Głównym kanałem dystrybucji pozostaje internet, ale sytuacja ta ma się zmienić, bowiem amerykańskie, francuskie oraz angielskie firmy są zainteresowane dystrybucją kostek z Poznania.
„Chcemy, aby nasz wizerunek w Anglii, Stanach Zjednoczonych i innych krajach europejskich został wzmocniony przez działania public relations. Uważamy, że w taki sposób najlepiej przygotujemy się do poważnych umów dystrybucyjnych w innych krajach.” – mówi Patryk Strzelewicz, właściciel Q-Workshop.
Działania public relations w skali globalnej będzie koordynować agencja Creative PR: „Cieszymy się, że zyskaliśmy zaufanie Q-Workshop.com. Z pewnością tak złożony kontrakt PR uwzględniający zarówno działania międzynarodowe oraz investor relations jest dla nas wyzwaniem. Q-Workshop.com od samego początku imponował nam swoim profesjonalizmem w zakresie PR i nie ukrywam, że naprawdę znaleźliśmy wspólny język. – mówi Krzysztof Maruszewski, dyrektor zarządzający Creative PR. Umowa została zawarta na 12 miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Globalny PR poznańskiej firmy