GoldenSubmarine dla marki Big Star
gencja interaktywna GoldenSubmarine, w wyniku wygranego konkursu ofert, zajmie się stworzeniem strony internetowej promującej kolekcję wiosenno-letnią marki Big Star Limited oraz ministrony z konkursem.
Strona poświęcona wiosenno-letniej kolekcji odzieży Big Star ma przybliżyć klientom najnowsze propozycje na nadchodzący sezon. W serwisie zostaną zaprezentowane m.in. nowe modele dżinsów i kolekcja dzianin, a także akcesoria dostępne w ofercie wiosennej. Strona kolekcji zostanie wzbogacona o ministronę z interaktywnym konkursem, mającym na celu budowanie lojalności konsumentów. Premierę serwisu przewidziano na połowę lutego 2009 roku.
- O wyborze GoldenSubmarine spośród wszystkich agencji startujących w konkursie ofert zadecydował fakt, że nasze myślenie o marce było zbieżne z zaproponowanymi przez agencję rozwiązaniami. Spodobał nam się zarówno ciekawy pomysł na przyciągnięcie uwagi użytkowników do serwisu, jak i sam projekt graficzny - mówi Rafał Białek, zastępca kierownika działu marketingu Big Star Limited.
Współpraca pomiędzy GoldenSubmarine a firmą Big Star ma charakter projektowy. W konkursie poza tą agencją uczestniczyły też m.in. firmy Opcom i OS3 multimedia.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine dla marki Big Star