GonnaBe przygotowała reklamę Appetity
W ramach przewidzianych na 2006 rok działań reklamowych dla marki Appetita, na zlecenie Działu Marketingu Ziołopeksu agencja reklamowa GonnaBe przygotowała kolejną kampanię.
Od 29 marca br. na łamach prasy kobiecej rozpoczęła się najnowsza kampania jakościowa kostek rosołowych Appetita. Po projekcie „Rodzina Smaków”, GonnaBe tym razem prezentuje Appetitę jako doradcę czytelnika w dziedzinie przyrządzania posiłków nie tylko smacznych, ale i wartościowych pod względem odżywczym. Kampania pod nazwą „Kodeks Smaku” będzie ukazywała się przez cały rok w dwutygodniowych cyklach, w następujących czasopismach: „Tina”, “Chwila dla Ciebie” oraz “Życie na gorąco”.
Celem kampanii jest pokazanie konsumentom, co zrobić, aby codzienne jedzenie było nie tylko przyjemnością, ale także sztuką. Appetita pragnie uświadomić szerokiej rzeszy konsumentów, że jedzenie stało się czymś więcej niż tylko zaspokojeniem fizjologicznej potrzeby. Na proces przygotowania wartościowej potrawy składa się wiele czynników. Najbardziej charakterystycznym z nich jest smak, czyli krótko mówiąc - sztuka doprawiania. Appetita przekonuje, że o wyśmienitym smaku może zdecydować użycie najwyższej jakości przypraw, które podkreślą i uwydatnią to, co w przygotowywanych potrawach najlepsze.
Przygotowane przez GonnaBe reklamy, kolorystyką nawiązują do opakowań przypraw Appetita. Białe tło z kolei ma sprawić, żeby wśród setek kolorowych zdjęć Kodeks Smaku przyciągał wzrok prostotą i przejrzystością układu graficznego. Wspólnym elementem wszystkich odcinków jest postać kucharza występującego w roli eksperta z dziedziny zdrowego odżywiania - podano w komunikacie.
Następujące po sobie odcinki poświęcone będą kolejnym regułom Kodeksu, o których należy pamiętać przy gotowaniu i przyrządzaniu potraw. W każdej odsłonie Kodeksu, jako product placement, widoczne będą również kostki rosołowe Appetita. Dodatkowo, przewidziane zostały konkursy dla czytelników, w których do wygrania są wartościowe i praktyczne nagrody.
Pomysł kreatywny i koncepcja graficzna są dziełem agencji reklamowej GonnaBe, a za zakup mediów odpowiada Dział Marketingu Ziołopexu. Kampania zakończy się w marcu 2007 r.
Dołącz do dyskusji: GonnaBe przygotowała reklamę Appetity