SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google Cardboard po 19 miesiącach: 5 mln sprzedanych zestawów, 350 tys.godzin filmów obejrzanych w VR

W ciągu półtora roku od momentu wejścia na rynek prostych gogli VR Cardboard Google chwali się wynikami. Zestawy kupiło ponad 5 milionów użytkowników, którzy ściągnęli 25 milionów kopii dedykowanych aplikacji. Na YouTube filmy w technologii wirtualnej rzeczywistości oglądano przez ponad 350 tysięcy godzin.

Służące do odbioru wirtualnej rzeczywistości (VR) kartonowe zestawy oferowane przez Google są dostępne na rynku od 2014 r. Koncern promował je na rynku w różny sposób, m.in. dołączając swoje gogle do urządzeń sprzedawanych przez największych producentów smartfonów.

Teraz, po 1,5 roku od momentu wprowadzenia Cardboard na rynek Google ujawnił statystyki związane z tym projektem. Okazuje się, że w ciągu 19 miesięcy do użytkowników trafiło ponad 5 mln sztuk zestawów.

Wraz z wprowadzeniem na rynek gogli Cardboard Google udostępnił szereg aplikacji przeznaczonych do obsługi wirtualnej rzeczywistości. Według dostępnych danych do końca grudnia ub.r. zostało pobranych i zainstalowanych z górą 25 mln kopii tego typu programów ze sklepu Google Play. Wśród najbardziej popularnych aplikacji znalazły się Chair in A Room, Vrse i Lamper VR: Firefly Rescue.


Google ujawnił też, że użytkownicy korzystający z zestawów Cardboard obejrzeli w serwisie YouTube ponad 350 tys. godzin filmów nakręconych w technologii VR.

W grudniu ub.r. Google udostępnił w Cardboard możliwość wykonywania zdjęć za pomocą tego typu zestawów. Teraz okazuje się, że w krótkim okresie użytkownicy tej opcji wykonali i udostępnili w sieci z górą 750 tys. fotografii.

Dołącz do dyskusji: Google Cardboard po 19 miesiącach: 5 mln sprzedanych zestawów, 350 tys.godzin filmów obejrzanych w VR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl