Google Partners - nowy program Google dla agencji w Polsce
Google uruchamia w Polsce nowy program dla agencji i specjalistów zajmujących się reklamą w internecie - Google Partners.
Polska jest drugim krajem na świecie, po Kanadzie, w którym rusza nowy program. Google Partners zastępuje wszystkie dotychczasowe programy agencyjne, m.in. Google dla Agencji, łącząc jego możliwości z nowymi funkcjonalnościami. Za pośrednictwem jednej platformy uczestnicy programu będą mogli korzystać ze wsparcia Google, a reklamodawcy z dostępu do ekspertów.
Agencje mogą rejestrować się w Google Partners za pośrednictwem strony internetowej google.com/partners. Każdy uczestnik programu zyska dostęp do funkcji i narzędzi, które mają wspierać jego rozwój, a także ułatwiać nawiązanie współpracy z potencjalnymi klientami lub innymi partnerami.
Poza możliwością bezpłatnego udziału w szkoleniach produktowych, certyfikacyjnych i sprzedażowych w ramach Akademii Google dla Agencji i przystąpienia do bezpłatnych egzaminów certyfikacyjnych, uczestnicy programu będą mogli korzystać z ofert promocyjnych dla swoich nowych i potencjalnych klientów. Dodatkowo dostęp do platformy pozwoli agencjom na uzyskiwanie bieżących informacji z branży, studiów przypadków czy nowych zasobów marketingowych.
Od 1 października br. za pomocą narzędzia Wyszukiwarki Partnerów Google potencjalni reklamodawcy będą mogli wyszukać Partnera Google, a następnie nawiązać z nim współpracę. Do końca września wyszukiwarka będzie pokazywać agencje certyfikowane według dotychczasowych zasad, natomiast od 1 października będą tam widoczni tylko Partnerzy Google.
Dołącz do dyskusji: Google Partners - nowy program Google dla agencji w Polsce