SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gorąca misja” w walentynkowej kampanii Cin&Cin

W internecie i BTL-u rozpoczęła się walentynkowa kampania promująca markę Cin&Cin (Ambra SA). Za akcję - prowadzoną pod hasłem „Gorąca misja Cin&Cin” - odpowiadają agencje AdPistols i Kuźnia PR.

Najważniejszym elementem kampanii „Gorąca misja Cin&Cin” jest konkurs, w którym może wziąć udział każdy, kto kupi butelkę wina tej marki oznaczoną specjalną zawieszką. Następnie może po wejściu na facebookowy fanpage Cin&Cin dobrać się w parę z innym uczestnikiem akcji i zapraszać użytkowników do aplikacji przygotowanej z okazji walentynek. Dla osób, które jako pierwsze zgromadzą określoną liczbę fanów, przygotowano nagrody takie jak m.in. weekend „all inclusive” w SPA oraz komplety do masażu z olejkami eterycznymi.


Akcję - rozpoczętą 20 stycznia, a zaplanowaną do 15 lutego - wspierają działania reklamowe nawiązujące do postaci agentek Cin&Cin, znanych z poprzedniej kampanii tej marki (więcej na ten temat). Obecne działania obejmują internet (m.in. reklamy na Facebooku), prasę (magazyny handlowe) oraz punkty sprzedaży nowoczesnej i tradycyjnej (zawieszki na opakowaniach Cin&Cin, plakaty informacyjne). Strategię i kreację całej kampanii przygotowała agencja interaktywna AdPistols, a za działania public relations odpowiada agencja Kuźnia PR.

Dołącz do dyskusji: „Gorąca misja” w walentynkowej kampanii Cin&Cin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl