Grupa 3 dla Electrolux Poland
Agencja Reklamowa Grupa 3 przygotowała i prowadzi loterię konsumencką nowego odkurzacza Electrolux ergospace, pod nazwą "Nagrody w zasięgu"
Celem kampanii jest wprowadzenie na rynek nowego modelu, zwiększanie sprzedaży poprzez stymulowanie zakupu produktu atrakcyjnymi nagrodami oraz podtrzymywanie świadomości i wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Electrolux jako wiodącego producenta wysokiej jakości odkurzaczy i sprzętu AGD.
Na potrzeby loterii został przygotowany cały zestaw materiałów POS oraz layauty reklam prasowych. Akcja merchandisingowa objęła sklepy AGD w całej Polsce.
Celem wprowadzenia na rynek nowego modelu jest stymulowanie zakupu produktu atrakcyjnymi nagrodami oraz podtrzymywanie świadomości i wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Electrolux
Czas trwania: marzec - czerwiec
Kreacja i produkcja: Agencja Reklamowa Grupa 3
BTL: Materiały POS (ekspozytory, plakaty, standy, hangery
ATL: Reklamy prasowe w prasie branżowej
Tiff 300 dpi z reklamą w załączniku
Dołącz do dyskusji: Grupa 3 dla Electrolux Poland