SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Interpublic utworzyła sieciową agencję Mullen Lowe Group

Grupa Interpublic (IPG) ogłosiła połączenie amerykańskiej agencji Mullen z globalną siecią kreatywną Lowe and Partners. W efekcie fuzji powstała sieciowa agencja Mullen Lowe Group.

Mullen Lowe Group jest pod względem biznesowym trzecią globalną siecią full service w portfolio Grupy Interpublic.  - Wzmocnienie pozycji Lowe na rynku międzynarodowym rozszerzy kompetencje agencji Lowe Warsaw w obszarze nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych - uważa Kinga Grzelewska, managing partner and creative director w agencji Lowe Warsaw.

Stanowisko CEO sieci Mullen Lowe Group objął Alex Leikikh, dotychczasowy dyrektor generalny agencji Mullen. Michael Wall, szef Lowe and Partners, zdecydował się na opuszczenie firmy po krótkim okresie przejściowym. W skład kadry kierowniczej Mullen Lowe Group wchodzą przedstawiciele obu sieci, łącznie z Jose Miguelem Skoloffem, który pozostał na stanowisku prezesa Global Creative Council.

- Dzięki dywersyfikacji oferty Lowe oraz zwiększeniu jej kompetencji możliwy jest globalny rozwój sieci, w tym w Stanach Zjednoczonych, które są największym światowym rynkiem reklamy -  przekonuje Michael Roth, dyrektor generalny grupy IPG. - Dzięki utworzeniu Mullen Lowe Group możemy wykorzystać ten potencjał i jednocześnie umożliwić jednej z naszych najbardziej dynamicznych amerykańskich agencji dostęp do globalnej infrastruktury zasobów kreatywnych oraz usług. Klienci skorzystają z połączenia talentów i kreatywności obu agencji, których filozofie idealnie się uzupełniają - dodaje.

Mullen Lowe Group rozpoczyna działalność na rynkach Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. W USA będzie nadzorować biura agencji Mullen znajdujące się w Bostonie, Los Angeles i Winston-Salem, które będą działały pod nazwą Mullen Lowe. Zintegrowane siły digitalowe agencji Lowe Profero w Nowym Jorku oraz wielokrotnie nagradzanego działu mediowego Mediahub agencji Mullen będą podlegały Mullen Lowe Group. Dodatkowo Mullen Lowe Group otworzy swoje biuro w Nowym Jorku.

W Wielkiej Brytanii Mullen Lowe Group będzie nadzorować DLKW Lowe, Lowe Profero i Lowe Open w Londynie. Agencja Campbell Ewald i jej klienci nadal będą korzystać z zasobów sieci międzynarodowej według potrzeb. Agencja z biurami w Detroit, San Antonio, Nowym Jorku i Los Angeles będzie działać niezależnie w obrębie grupy Mullen Lowe Group.

Wszystkie agencje należące do sieci Lowe działające na kluczowych rynkach międzynarodowych będą podlegały Mullen Lowe Group oraz kierującemu nią Alexowi Leikikhowi. Na przestrzeni 2015 i 2016 roku planowany jest rebranding większości agencji Lowe na Mullen Lowe.

Dołącz do dyskusji: Grupa Interpublic utworzyła sieciową agencję Mullen Lowe Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl