SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Magellan z nową identyfikacją wizualną

Grupa Magellan, działająca na rynku usług finansowych sektora medycznego, odświeżyła wizerunek spółek działających w ramach struktury. Nad nową koncepcją pracowały agencje Fresh Brand Design i eFresh.

Nowa komunikacja marki Magellan opiera się na pozytywnych emocjach związanych z wodą. Jest ona elementem łączącym komunikację wszystkich spółek i submarek w Grupie Magellan. Obrazy budowane są poprzez połączenie wody z przedmiotem lub rośliną. Dla każdej z grup klientów opracowany został odrębny, dedykowany motyw graficzny, który wzmocniony przekazem słownym, wyjaśnia sens konkretnej oferty.

Związek marek z Grupą Magellan został zaznaczony także na poziomie logo. Wszystkie logotypy zostały dostosowane do znaku spółki-matki, zmienione zostało logo spółki MedFinance.

Zgodnie z nową koncepcją zaprojektowane zostały również nowe strony internetowe. W ramach prac powstały projekty funkcjonalne oraz graficzne serwisu relacji inwestorskich (www.magellansa.pl) oraz serwisu prezentującego produkty Magellana (www.magellan.pl).

W pracy nad nową identyfikacją wizualną marek z Grupy Magellan pomagały agencje Fresh Brand Design i eFresh.

Dołącz do dyskusji: Grupa Magellan z nową identyfikacją wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl