Grzegorz Kubrakiewicz head of creative w 180heartbeats + Jung v. Matt
Do zespołu agencji 180heartbeats + Jung v. Matt dołączył Grzegorz Kubrakiewicz, obejmując stanowisko head of creative LAB.
Do obowiązków Kubrakiewicza należy kontynuacja projektu LAB^180, czyli laboratorium eksperymentującego z najnowszymi technologiami i znajdującym dla nich kreatywne zastosowanie w reklamie. Kubrakiewicz zajmie się również eksploracją nowych technik i technologii, które będą proponowane klientom agencji. Wesprze też działania new business.
Ostatnio Grzegorz Kubrakiewicz pracował jako niezależny konsultant przy projektach m.in. dla K2, Looksoft, Point of View, Paralotna, Rockon PM czy Starcom/Next. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Leo Burnett (jako senior digital creative) oraz Hypermedia Isobar (jako interactive creative director).
Ukończył biotechnologię na Politechnice Warszawskiej.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Kubrakiewicz head of creative w 180heartbeats + Jung v. Matt