Grzegorz Sulich chief technology officerem w BBDO Warszawa
Grzegorz Sulich po ponad roku pracy awansował na nowo utworzone stanowisko chief technology officera agencji BBDO Warszawa i Molecular BBDO.
To efekt ekspansji Molecular BBDO, zarządzanego z Polski, globalnego hubu sieci BBDO dedykowanego rozwiązaniom e-commerce. Agencja planuje otworzyć biura w Singapurze, Chicago i Londynie.
Grzegorz Sulich jako chief technology officer będzie odpowiedzialny za rozwiązania technologiczne z obszaru marketingu oraz e-commerce content utomation wdrażane na rynkach międzynarodowych. Rozwiązania te mają na celu automatyzację procesu tworzenia i syndykacji contentu w e-commerce oraz pomiar jego skuteczności.
Do BBDO Warszawa dołączył w czerwcu 2018 roku, gdzie do tej pory nadzorował projekty technologiczne. Prowadzony przez niego zespół skupia się na rozwoju istniejących narzędzi i tworzy nowe rozwiązania technologiczne. Dla Molecular BBDO stworzył m.in. platformę Molecular Lab Suite, która ma przyspieszać i ułatwić klientom zarządzanie procesem produkcji, lokalizacji i syndykacji treści w e-commerce.
Doświadczenie w pracy w komunikacji marketingowej zdobywał m.in. w Saatchi&Saatchi IS i Isobar pracując m.in. dla takich klientów, jak: Microsoft, Procter and Gamble, Samsung, Duracell, Mars.
Sulich jest programistą od 2004 roku, skończył Warszawską Wyższą Szkołę Informatyki.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Sulich chief technology officerem w BBDO Warszawa